Bli støttmedlem!

Banker ditt hjerte litt ekstra for Vestfossen? Da kan du bidra til å skape enda mer aktivitet i klubben. Vi lanserer tre medlemstyper for deg som ikke driver aktivitet i klubben selv, men som ønsker å bidra litt til klubben. Enten du er supporter, forelder eller bare liker aktiviteten vi driver, kan du bli vårt nye støttemedlem:

Støttemedlem, kr 250,- pr år.
Superstøttemedlem, kr 500,- pr år. Da får du gode rabatter på supporterutstyr.
Blodfanmedlem, kr 800,- pr år. Da får du gode rabatter på supporterutstyr, 500kr i avslag på leie av klubbhuset til private arrangement, og VIP invitasjoner til større arrangementer.

Bli medlem

Ved å sende inn dette skjemaet ønsker jeg å bli medlem i Vestfossen idrettsforening.

Jeg samtykker til at Vestfossen idrettsforening kan behandle mine personopplysninger for å være medlem i foreningen. Jeg er kjent med at det er frivillig å samtykke, og at jeg når som helst etter avsluttet medlemskap kan trekke mitt samtykke tilbake. Jeg samtykker til:
- At Vestfossen idrettsforening lagrer mine personopplysninger
- Å motta invitasjoner og e-post/sms for å håndtere meg som medlem
- At mine personopplysninger kan behandles i andre relevante systemer som benyttes av idrettsforeningen